Sipariş & Teslimat Prosedürü

Tüm fiyatlarımıza KDV dahildir.

Türkiye içerisindeki tüm siparişlerde 3000 TL ve üzerine ücretsiz kargo hizmeti sunmaktayız. Siparişiniz kargoya verildikten sonra takip detaylarını içeren bir e-posta tarafınıza ulaşacaktır. E-posta içerisindeki linke tıklayarak siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Stokta olan ürünler 1 ila 3 iş günü içinde kargoya verilir. Stok dışı ürünler için gönderim süresi üretim süresine bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

Siparişiniz ile ilgili farklı bir boyut, çap, renk veya bar uzunluğu seçmek için yardıma ihtiyacınız var ise veya kişiye özel sipariş oluşturmak isterseniz Özel Sipariş sekmesinden gerekli talimatlara ulaşabilirsiniz.  

İade & Değişim Prosedürü

1.Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

2. Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

3. Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir.

4. Fifil’den satın almış olduğunuz tasarımı 14 gün içinde, yeni ve kullanılmamış bir biçimde, tüm koruyucu malzemeleri, sertifikası ve faturası ile birlikte iade edebilir veya değiştirebilirsiniz. İade/değişim ürünlerinizin taahhütlü olarak tarafımıza göndermenizi öneririz. Ürünler Fifil tarafından teslim alınana kadar müşteri sorumluluğundadır ve iade/değişim ücretleri müşteriye aittir. Teslimatta kaybolması halinde sorumluluk kabul edilmemektedir. İadeniz alındıktan ve incelendikten sonra, iade edilen ürünü teslim aldığımızı bildiren bir e-posta tarafınıza iletilir. İadeniz onaylandığı takdirde iade işleminiz gerçekleştirilir ve belirli gün aralığı içerisinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize bağlı otomatik olarak ücret iadesi gerçekleşir.

5. Kişiye özel siparişlerin iade/değişimi kabul edilmemektedir.

6. Fifil, üründe herhangi bir yıpranma, kullanılma ve/veya orijinal durumundan farklı bir değişiklik belirtisi gösterme durumunda iade/değişim kabul etmemektedir.

İade/değişim ürününüzü aşağıdaki adrese kargo ile gönderebilirsiniz:

Vefakar Çıkmazı s. Hisar Evleri D:8 Blok D:8 Beykoz /İstanbul

Siparişinizle ilgili geri bildirimde bulunmak isterseniz, [email protected] e-posta adresi aracılığıyla bize ulaşabilir veya 0 850  220 2494 numaralı telefonu haftaiçi mesai saatleri içinde arayabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN